ČAS ZA VAS. BRDA. VIPAVSKA DOLINA. KRAS.

datum: 20.07.2021

kategorija: obvestila za javnost

Po uspešnem prvem skupnem nastopu, se zgodba letos nadaljuje z novimi partnerji in posebno kulinarično popestritvijo.

Kampanija, ki je v lanskem poletju prvič združila tri vinske regije in pet destinacij v unikatno zgodbo prepleta kulturne in naravne dediščine z žlahtnimi avtohtonimi sortami vin, ter z odličnostjo nadgradila slovenski turizem, se vrača. V letu, ko Slovenija nosi lento evropske enogastronomske regije, bodo gostje lahko na povezanem teritoriju okušali krožnike »Čas za vas«.

Posebni biser letošnje akcije bo kulinarično doživetje

Rdeča nit letošnjega dogajanja je odkrivanje raznolikosti in žlahtnosti teritorija preko kulinaričnih okusov. Posebej za kampanijo so gostinci pripravili krožnike Čas za vas, ki so sestavljeni iz svežih lokalnih sestavin, pripravljeni pretežno po tradicionalnih receptih posamezne regije, z dodano noto kreativnosti kuharskih šefov. Na vinskih degustacijah pa bo vsaka destinacija, enako kot lani, v ospredje postavila paradnega konja: v Brdih rebulo, Vipavski dolini zelen, na Krasu teran. Vinarji bodo v menijih ponudli  tudi druge avtohtone sorte, pinelo, klarnico, vitovsko grganjo, na Brkinskem tudi  odlične žganice.

Kako do ugodnosti?

Recept je enostaven. Vsi, ki bodo v regiji prenočili vsaj 2 noči, ob nastanitvi prejmejo KARTICO ZVESTOBE. Ta jim odpira pot do odkritij največjih biserov dediščine ter edinstvenih okusov povezanega teritorija s posebnimi ugodnostmi:

  • Pri VINARJIH priložnost degustacije »Čas za vas« iz vzorcev lokalnih vin med njimi nepogrešljivih rebule, zelena in terana ter različnih starih domačih vinskih sort, na Krasu in v Brkinih pa tudi izvrstnih žganic.
  • Pri GOSTINCIH možnost naročila krožnika »Čas za vas« iz lokalnih sezonskih sestavin, ki bo obiskovalce na vsakem koraku presenetil z drugačnimi barvami in okusi.
  • Ob obisku ZNAMENITOSTI 20 % nižjo ceno vstopnine.

QR koda na kartici zvestobe gosta v vsakem trentuku popelje do ponudbe in URNIKOV odprtja znamenitosti, ki jih želijo obiskati ter gostinskih lokalov. Prvič imamo skupaj zbrano gostinsko ponudbo na ravni regije in možnost vsak dan v tednu ponuditi gostom odrt lokal s toplo hrano.

Doživetje lokalnih zgodb v družbi vodnikov

Raznolikost odtenkov barv briškega sonca, zelene Vipave in rdeče kraške jerine bodo lahko obiskovalci letos odkrivali v družbi lokalnih vodnikov. Na enem mestu smo zbrali kontakte usposobljenih spremljevalcev, ki jih lahko gostje najamejo in izlete nadgradijo z avtentičnimi zgodbami. Odkrivanje zamolčanih skrivnosti zgradb in ljudi, ki so v okolju pustili trajne sledi, lahko postane prava avantura. Letošnji boni omogočajo tudi plačilo vodenj in to priložnost zagotovo velja izkoristiti.

Več informacij o širokem naboru znamenitosti, gostinskih in nastanitvenih ponudnikih, vinarjev  in vodnikov, je na voljo na spletni povezavi: https://brda-vipavskadolina-kras.si/

 

Z vse večjim zanosom povezujemo teritorij v prepričjivo zgodbo, ki upoštevaje velikost, premore največ vinarjev, uvrščenih na svetovne TOP lestvice, največ Michelinovih zvezdic kuharskih chefov, največ zlatih in srebrnih slovenskih zelenih destinacij in okoljsko certificiranih ponudnikov turističnih storitev, največ znamenitosti z znamko UNESCO dediščine človeštva.  Čas za Vas. Brda. Vipavska dolina. Kras., ki letos povezuje preko 20 znamenitosti, preko 40 gostincev, preko 40 vinarjev in preko 100 lokalnih vodnikov, sledi Zelenim smernicam slovenskega turizma. V ospredje postavljamo spoznavanje avtohtonih posebnosti regije Brd, Vipavske doline in Krasa z Brkini, spodbujamo razpršitev gostov, odkrivanje kulinaričnih dobrot z lokalnimi sezonskimi darovi narave in kar je najbolj pomembno, tkemo trajne vezi med deležniki, ne zgolj znotraj destinacij, temveč na ravni celotne regije.

Direktorica STO je skupno akcijo pozdravila z besedami: »Na STO  smo v sodelovanju s ključnimi partnerji ob sproščanju ukrepov intenzivirali aktivnosti, s katerimi prebivalce naše dežele vabimo k dopustovanju v Sloveniji. Ključne komunikacijske aktivnosti na domačem trgu so tudi letos združene pod osrednjo vseslovensko motivacijsko kampanjo Zdaj je čas. Moja Slovenija., katere cilj je navdušiti prebivalce naše dežele za oddih v Sloveniji ter vzpodbuditi prenočitve in potrošnjo domačih gostov. S kampanjo je STO povezala vse vodilne destinacije, turistično gospodarstvo, produktna združenja in partnerske institucije. Od lansiranja kampanje maja lanskega leta, STO beleži odlične odzive. Na kanalih družbenih omrežij je bilo od začetka izvajanja kampanje deljenih že preko milijon dostopnih objav s ključnikoma #ifeelslovenia in #mojaslovenija, 180 video povabil ambasadorjev in obrazov slovenskega turizma in 1.450 objav na temo Moja Slovenija na kanalih družbenih omrežij Feel Slovenia. Kampanja je septembra 2020 prejela tudi nagrado WEBSI spletni prvaki, in sicer 1. mesto v kategoriji Turizem.

K uspehu kampanje so ključno prispevale prav destinacijske organizacije. Zato nas izredno veseli tesno povezovanje in skupna promocija treh regij Brd, Vipavske doline in Krasa, ki svoje sodelovanje ne le krepijo, temveč tudi nadgrajujejo z izjemnimi kulinaričnimi doživetji. Akcija Čas za vas, ki v ospredje poleg kulturnih in naravnih znamenitosti postavlja tudi posebne krožnike s poudarkom na lokalnih jedeh in sezonskih sestavinah pripomore k prepoznavnosti Slovenije kot vrhunske gastronomske destinacije in nosilke naziva Evropska gastronomska regija 2021.«

1080p

Zdaj je čas za vas, da prisluhnete zgodbam, ki vabijo v Brda, Vipavsko dolino in Kras!